9/4 2015 Mår dåligt

Jag mår sådär.
Efter att jag linat Cupid och ridit Blomman igår efter skolan så hade jag ont i magen och blev illamående.
Är hemma från skolan idag :(
Jag är inte ofta sjuk men nu har jag varit sjuk 2 ggr inom en månad. Så trist.

Pay and jump
På lördag förmiddag ska vi ställa fram en bana och de som vill får vara med och hoppa.
Bor du nära och vill vara med? Kontakta någon av oss :)
Först och främst för de yngre ryttarna som inte hoppar så högt än. Mina träningstjejer är inbjudna och jag komer att hjälpa dom från bangång till att stå med på banan.

Mamma Mimmi och Terese var inne i Skara igår och fixade mätintyg för QP. Han hamnade på 1,48 precis som senaste gången han mättes. Nu kan vi ut och tävla.

 
 

Kommentarer
- Emelie

Krya på dig!

Svar: Tack
Sandra A.W

2015-04-09 @ 09:50:12
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥

Jag hade också velat mäta Clooney! :D <3

Svar: Hur hög tror du? så tråkig kostnad 1000 kr....
Sandra A.W

2015-04-09 @ 10:12:31
Blogg: http://neapocalypse.se
- Emilia Jansson

krya på dig!

Svar: Tack snäll
Sandra A.W

2015-04-09 @ 12:59:57
Blogg: http://eryttaren.horseworld.se/
- Gisse

Krya på dig. Här hemma har vi kört magsjuka i nästan två veckor intervaller. Jättefin bild.

Svar: Tack. stackars er!
Sandra A.W

2015-04-09 @ 13:37:30
- maya

Önskar jag kunde vara med,men har ingen som kör mig eller ingen häst och inte råd. Plus att jag ligger sjuk jag med.

Svar: Krya på dig!
Sandra A.W

2015-04-10 @ 09:44:29

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0