8/4 2015 Träningar

Igår direkt efter skolan så tränade jag My och Emlan2. 
Jätte duktiga tjejer som suger åt sig som svampar :)

My fick träna på att sitta ner i traven plus i galoppen. Hon red på fina Blomman igår och hon är bästa ponnyn. En klippa som inte busar eller bär sig dumt åt. Utvecklas mycket just nu.
Inga nya bilder på Mysan tyvärr.
 
Emlan och Colibri. Emlan som firade sin födelsedag på våran ridbana! Duktig tjej - träning före allt annat!

Oftast går lilla Colibri med huvudet högt och i ett snabbt tempo. Med halvhalter som jag förklarade för Emlan igår så ramlar hon ner på tygeln då och då.
 
Efter Emlan träning så skulle jag rida Diablo och Emlan blev helt kär i honom. Vem blir inte det?!

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0