29/4 2015 Min dag igår och idag

Igår var en dag som gick åt att packa för häst och mig själv för vi ska åka till Willands på meeting torsdag och fredag. Ska bli så kul. Vi åker ikväll när Mimmi slutat jobbet.

Jag ska bara ha med mig Money Boy.

Diablo var anmäld men han har vrickat sig så han får vila upp sig :(  Han ska inte tävla om han inte känns ok Så är det bara. Dom måste vi sätta först även om jag gärna haft med honom min fina prins! Tomt att bara åka med 1 häst.

Vi ska också ha med oss Olivia Gustavsson och hennes Arragon ner för hon ska också tävla. Hon tävlar i grupp 2 i samma klasser som vi.

Olivia och Arragon. Snygga tillsammans!


Olivias föräldrar har ingen möjlighet att köra henne så mamma erbjöd att vi kör ner henne och hästen. Pappa kör en transport och mamma och Mimmi en. Vi ska bo hos Camilla och Robban med deras småkillar som vi brukar göra när vi är där. Dom har köpt en gård nu så det är spännande att få se den. Längtar....
Tack mamma & pappa för att ni gör detta för Olivia och mig!

 




Kommentarer
- ɑ n n i k ɑ

Fina!

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-04-29 @ 11:22:01
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
- Olivia Gustavsson

Ska bli så roligt!!! Och det är så snällt att jag får åka med er! <3

2015-04-29 @ 13:01:07
Blogg: http://oliiviiagustavsson.se
- Lovisa Magnusson

Men åh vad roligt :D Hoppas allt går bra och att ni får underbara dagar där :)

2015-04-29 @ 18:48:52
Blogg: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
- Terese

Lycka till i Skåneland!

Svar: tack
Sandra A.W

2015-04-30 @ 06:57:34

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0