21/4 2015 Inspiration till "mina tjejer" och kanske andra

Här kan ni se mig och Forlan Conquest som jag utbildat från insutten (van vid ryttare i sadeln men inget mer) till att gå ungponny SM 2012 och dressyr-SM 2 gånger 2013 och 2014.

Jag hoppas att jag kan få er att längta efter träning och viljan att bli bättre på en glad, lycklig och lydig häst :)   Vilken gren ni väljer bryr jag mig inte om jag kommer stötta er oavsett val.
Även om jag här visar dressyr så tävlar jag ju i banhoppning och likaså fälttävlan ;)


Detta är 15 dagar efter att vi köpt Quest Jag var då 8,5 år
En lång resa börjar.....
 

Februari 2011
Här hade jag bestämt mig för att tävla dressyr på honom 
 

Här tas transportskydd av på en av våra första riktiga tävlingar (Vartofta) och det är mars/april 2011 jag är alltså 9 år inne på mitt tionde år.

Värmer upp
 


Ungponny SM i dressyr 2012

DM 2012
 
SM i dressyr 2013


DM 2013 Vinst med Quest och 2a med Hobson


Hobbe blev oplacerad för jag fick bara starta en i DM :( fast jag vet att han var överlägsen tvåa. 


SM i dressyr 2014
Jag kvalade in Hobson också men hittade en fantastisk Inez som jag valde att sälja till.

Jag red SM med 2 brutna tår och foten och benet jättesvullet av en illa stukning. Jag gick omkull i en terrängträning 1 vecka innan dressyr-SM. 


Ridit klart på SM. Klumpfot på



Vet ni vad tjejer vi vann B-finalen och vi hade dagens näst högsta resultat av 15 st B-ponnys :) :)



DM 2014
Vi red DM också 2014 och vann men ingen DM-medalj för vi var för få starter :( 


Jag blev 3a på Money Boy bland D-ponnysarna. 



Hoppas jag inspirerat er tjejer så ni längtar efter att träna vidare :) Jag ska stötta er allt jag kan om ni vill!


 

Kommentarer
- Anonym

Jag har blivit väldigt lnspirerad. Och

2015-04-21 @ 16:27:24
- Anonym

Nytt försök...
... och jag längtar efter att få tävla.
Kram från Emlan2

Svar: Va roligt! Nu kör vi ;)
Sandra A.W

2015-04-21 @ 16:29:59
- Divorce your horse

Vilken resa ni har gjort, roligt att läsa och väldigt inspirerade! :)

Svar: Det var verkligen en resa! älskar den ponnyn. tack
Sandra A.W

2015-04-21 @ 17:25:35
Blogg: http://divorceyourhorse.se
- lovedelight.blogg.se

Du är helt fantastiskt duktig Sandra!!

Svar: nja men med duktiga tränare och föräldrar som hejar på och stöttar går det. Kan jag kan alla andra. Träna träna träna!
Sandra A.W

2015-04-21 @ 20:56:49
Blogg: http://lovedelight.blogg.se/
- Maja

Är helt kär i den där ponnyn!

Svar: Världens bästa ponny!!! <3
Sandra A.W

2015-04-21 @ 21:56:59
Blogg: http://majawallstrom.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0