18/4 2015 Mina yngre killar

Mina yngre killar Hedwr och QP tävlade också idag men med tråkiga resultat :(

QP och Hedwr gick på låga procent. 
Vi fattade ingenting kan jag säga men domaren gillade väl inte mig helt enkelt. 

Killarna skötte sig superbra. Vi är nöjda med dom. Bit ihop och ta nya tag och TRÄNA finns igen genväg.

Tycker synd om ägarna till killarna... så illa var det inte som resultatet visar :( :( . Piloten får hårdträna. 
Tack för förtroendet att få visa era fina killar. 

N.Cupido "QP"
 
Linner Hedwr
 


 

Kommentarer
- Terese

Äsch då! Det var regional nivå så då är kraven högre. Så för QP's del spelar procenten ingen roll. Han gjorde sin andra tävling någonsin i livet och då kan man inte riktigt komma till ridning och precision utan lite blir det att hålla andan och styra runt. Sen är det bara att träna vidare och jobba för mer precision. Debut gjord och det kan bara bli bättre nu.
Det roligaste var att se hur fin han är och att han skötte sig jättebra på tävlingsplatsen ur hingstperspektivet. Sen såg jag ju att QP och Mimmi har en speciell relation....love is in the air....
:-D

Svar: Tack! Ja Mimmi och QP har "det".
Sandra A.W

2015-04-19 @ 09:08:14
- Emelie

Men vad märkligt! Speciellt om det kändes bra! Får vi läsa deras kommentarer också?

Svar: Det står för Qp: du måste våga rida mer i gångarterna. planera övergångarna bättre.
Sandra A.W

2015-04-19 @ 13:28:47
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0