13/4 2015 Hedwr och QP

Mimmi var snäll och tränade för Emma åt mig igår med Hedwr och QP. Jag spydde ju igen i lördags kväll och jag mådde bra igår men hade ingen ork för jag hade bara fått i mig 2 glas blåbärssoppa och en macka.
Tack Mimmi!

Mimmi började med Hedwr.
Han tyckte lilla banan var lite trång tror jag men han fixade det också som den stjärna han är.

Mimmi fick rida några linjer från La1 och det klarade han fint. Svårast är nog 10-meters volten i galopp. Hålla honom i balans och inte glida ut i volten.


Snygg!

 

Mimmi red sen QP
Vilken kille! Han är så balanserad och med på allt vi ber om.

Tycker att det är så kul med hingstar hemma. Dom är så arbetsvilliga och glada. Dom gör allt man ber om!
 



Kommentarer
- Sandra

Riktigt härliga bilder!! Kram

Svar: Tack! kram
Sandra A.W

2015-04-13 @ 08:27:01
Blogg: http://teamtracy.horseworld.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0