11/4 2015 Våran P&J med mina tjejer!

Idag har vi haft en liten pay and jump hemma för att visa mina tjejer hur en hopptävling går till. Det är inte så märkvärdigt som man kan få för sig. 

Först tittade vi på banskissen och sen gick vi till banan för att gå den.
Först gick jag med dom ett varv och vi pratade om att det är viktigt att rida bra vägar.


Andra varvet gick dom själva runt banan
My, Felicia och Emlan2


Framhoppning
Felicia & Blomman

Emlan2 på sin fina Colibri

 


My på Blomman
 
Först ut på banan var My i 20 cm
 

Emlan2 & Colibri
 
 
Felicia & Blomman

Prisutdelning 20 cm  

Stort tack till Lilla Veterinärinrättningen i Skara för sponsring av rosetter och hästgodis till de "tävlande" 

My, Felicia och Emlan2


Nu dags för 30 cm

Felicia & Blomman
 
Emlan2 & Colibri


My & Blomman
 
Prisutdelning 30 cm
My, Felicia och Emlan2


Ärevarv

Jätteduktiga tjejer som jag är så stolt över! <3 <3 <3

Hoppas verkligen ni tyckte att det var kul att "tävla" och vill prova igen då är mitt mål uppnått.

 
 
 
 

Kommentarer
- Anonym

Vi kommer gärna tillbaka, det var jättekul, ser fram emot nästa gång.😊 🐎🌞

Svar: Välkomna!
Sandra A.W

2015-04-11 @ 14:33:20
- Engla

Åh så söta, duktiga små ryttare! Smart idé att låta dem testa "tävla". Jättekul att du har små ryttare att lära upp, en liten dröm jag har ;)

Svar: Det var jätte kul.
Sandra A.W

2015-04-11 @ 18:16:59
- RMS

Å sååå roligt se bilder. Härlig liten hopptävling.Va månne det bli av dessa tjejjer...Lycka Till...

Svar: Jag hoppas det blir tjejer som vill ut och prova sina vingar på tävlingsbanan :)Tack!
Sandra A.W

2015-04-13 @ 11:07:48

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0