31/12-14 Sista dagen på 2014

Då var det sista dagen på 2014.

Jag har så mycket att vara tacksam över!

Det har varit ett år med mot och medgångar. Så ser ju livet ut och allt kan inte bara gå på räls men allt blir så mycket lättare när det är medgångar eller hur?!

Tack Sara & Michael, Stuteri Micks, för allt stöd och att jag fick världens bästa kung från er <3
Min bonus mormor och morfar
 


Tack Agnetha & Madeleine Hjortsparre för att jag får träna och tävla er fina hingst Speyksbosch Diablo <3
 


Tack Pernilla & Rebecca Jern för att jag fått låna och sen köpa fina Money Boy <3
 


Tack till mina tränare för att ni stått ut med mig och hästarna! <3
Emma, Anette, Pernilla, Traudi, Åsa, Petra & Anna-Karin

Tack Mormor <3 <3

Tack till min familj som ställer upp hela tiden <3

Tack Kicki för att jag och Mimmi fått komma till dig och din familj i Portugal <3 
Frida:


Kicki:
Bildern har jag lånat från Kickis blogg: stallbabbel.wordpress.com
 
Tack till Camilla, Robban och deras pojkar <3
Tack för att vi får komma alla 5 och bo hos er och att vi som bonus kan ta med 4 hästar och hund. Ni är guld <3

Tack till mina sponsorer!


Wärmagård

Stuteri Micks
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas Ni hänger med mig och hästarna mot toppen! 2015 välkommen.


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0