30/12 2014 Igår

Känns ovant att vara på blogg.se igen. Adressen sandra.webrider.se gäller inte längre nu utan motosidressyr.blogg.se

Stort tack till Carolina som hjälpt mig och mamma med bloggen. Design mm fattar vi inget av.
Tror inte det är sista gången vi behöver hennes hjälp ;)

Igår så galopperade jag Quest på dagen och Blomman gick ett pass.
Diablo linades.

På kvällen var vi på Wärmagård i ridhuset.
Vi var 4 st från oss:
Matilda - L.Lady
Moa - Taisan
Mimmi - Cupid
Jag - Quest

Skulle haft med mig Boy men han hade busat med Cupid och hade ett sår efter tråden på benet.
 

Kungen gör mig aldrig besviken..... bytena gick bra och galoppiruetterna känns han stark i.
 
Ida K kom senare på kvällen och hade med sig Candy (min gamla hoppeponny) och de stannar tills på fredag.
 
- Sandra



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0