9/1 Film från träningen

Bjuder på en film från träningen igår för Anette.
 
Vet inte om jag skrivit att jag får rida med fingrarna i en rem som sitter i sadeln? Riktigt svårt och jag får ont i fingrarna.
 
Jag tittade på filmerna som inte är redigerade eller så utan bara ihopsatta av mamma i youtube och jag tycker Anette är bra och hon väntar på att jag ska känna vad som händer med hästen. Hobbe var inte lika jobbig som han brukar. Han brukar alltid bjuda på bråk innan han ger sig men idag max 3 gånger och han ger sig nästan direkt. Innan kunde det ta en långsida att få ihop honom igen.
 
Fokus igår var att få med bakbenen och inte tappa nån sida av honom. Svårt.
 
Be nice
 

Kommentarer
- Erika

du får verkligen alla hästar gå riktigt bra. :)
Vad är dina mål med denna ponny? :)

Svar: Tack snälla du!Han är kvalad till nationell så jag vill starta det i vår. Drömmen vore kval SM
Starta P70 i fälttävlan igen och då gärna en P80 också. Gå stadigt i LB och La hoppning. Stora mål för liten tjej & ponny :)
Sandra A.W

2013-01-09 @ 12:49:01
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- a s s l a t j e j e r n a

Tycker du kan ge tips på lite dressytränare man kan kontakta och hur =)

Svar: Jag ska be mamma om hjälp med det. Det är ju hon som bokar allt :)
Sandra A.W

2013-01-09 @ 20:45:23
Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0