8/1 Missnöjd

I morgon börjar skolan igen :( så tråkigt. Jag är missnöjd med mig själv för jag har inte ridit alls så som planerat.

Behöver jsg säga mer än: ISGATA överallt i 2 v minst :(
 
Jag som hade så stora planer för alla mina pållar.
Quest & Hobbe klarar ju av vila ganska bra men Rocky tappar och blir rund om magen. Candy är lika glad om hon går en gång i månaden eller varje dag, goa hästen.
 
Ludde skulle varit längre i sin utbildning samma med Delight. Posse har kommit också men sen isgata och jag vågar inte chansa med hästarna. Ness tappade kondis fort tyvärr :(
 
 
 

Kommentarer
- Erika

De är svårt med hästar som inte klarar vilan.
Raski är likdan hon går lätt upp i vikt, hon blir rastlös, svår hanterd, svårare o rida o allt sånt.

Men ibland behövs vila.

Svar: Jo du har rätt vila behövs men det är skönt att kunna planera den. Jag v ilar hellre på vintern när jag går i skolan än på sommaren t.ex.Jag gillar din Raski!
Sandra A.W

2013-01-08 @ 19:30:39
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Erika

SV:
Samma här :)
Hellre vintervila än sommarvila faktiskt.

2013-01-09 @ 07:32:37
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0