24/1 Tränat

I kväll har jag tränat för Jenny med micks Poseidon.
 
Det går bättre och bättre med honom. Han är en känslig ponny som måste tas lugnt framåt och Jenny är duktig på dessa hästar så jag är så tacksam att få hjälp av henne. Vi får se hur länge han stannar. Emelie ägaren hon saknar honom och det förstår jag och sen behöver vi få mer tid ihop innan vi kan ut på tävlingsbanorna.
 
Quest hade jag med mig och jag passade på att rida honom när Mimmi red lektion på Didde.
När jag red Posse så red Mimmi på Rocky och det är jag tacksam för, tack Mimmi <3
 

Kommentarer
- Erika

Bra att gå lugnt fram med känsliga ponnyer. :)

Sv:
Ja jag har gjort min design själv. :)

2013-01-25 @ 06:26:03
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0