19/1 Ridhuset ikväll

Ikväll har vi varit iväg med 4 st till ridhuset.
 
Jag hade med mig Micks poseidon och Rocky
Mimmi hade med sig Tiger och Linnen.
 
Först linade jag Posse tills han började frusta och slappna av. Satt upp och idag fokuserade jag på övergånger i alla gångarter och lillkillen blev ganska fort trött.
 
Bild från häromdagen
 
Sen så blev det jobb för Rocky. Gamla gubben på 19 år tror att han är 9 år och ung... Mimmi fick sitta upp och hjälpa mig han kändes som om han skulle explodera. stegrade och bockade lite men Mimmi är duktig och hon blir inte skraj som jag utan hon bara ler och skattar åt det.
 
Ungponnyn för ett tag sen
 
Glömde nog att skriva att jag jobbade Delight på lina idag inspänd?! Idag accepterade hon inspänningen och hon rör sig så fint.
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0