29/9 Förmiddagen

Sovmorgon idag - sköööönt
 
Ut i stallet och rida Micks Delight. Idag så satt jag upp utan att mamma höll i och jag red utan longering innan. Pigg och lite vaken på saker runt om men dock lydig för mina hjälper. Obalanserad men försöker göra det hon tror jag ber om. galoppskänkeln börjar hon förstå blir oftast fel galopp men det blir galopp :)
 
Jag ska be Sara att hon tränsar henne ofta för det är just i tränsningen och när det ska av som hon tjafsar med mig. Hon blir hög när hon drar upp huvudet ;)
 
Här kommer vi i full fart :)
 
 
 
Hobson fick idag gå ett kort dressyrpass på lilla banan. Han är så fin min prins <3
Hobbe är kvar att klippa.
 
Han är så rolig att rida, innan denna bilden togs busade han lite ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0