14/9 Cupid och Ludwig

Idag efter skolan har jag inte ridit som jag skrev förut. Jag har jätteont under ett knä och idag sprang vi skoljoggen på eftermiddagen jag sprang 4,6 km och nu värker det. Tror det kan vara schlatter (stavning?)
 
Mimmi och jag har grejat med hingstarna ikväll. Mimmi mest för hon kan unghästar.
Ludde gjordes i ordning och sen hoppade vi på båda sidor om honom på gången både jag och Mimmi sen så longerade Mimmi. Duktig kille. Mimmi tränade att springa med honom och sen prövade jag men jag hinner ju inte springa så fort som behövs för att visa hans gångarter. Han springer ändå lite bättre med mig än med Mimmi ;) Vi mätte honom idag och han är 137 nu.
 
Jag och Ludde på väg till hagen
 
B Cupid blev också grejad med.
Fina killen på gången med Mimmi
 
1:a gången Mimmi longerar honom med och med sadel t.om.
 
Taktiken var att "springer jag tillräckligt fort så försvinner nog sadeln"
 
 

Kommentarer
- -> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

Hejhej fin blogg, klicka gärna in på min blogg den kanske är något för dig? :)
ha en bra helg
kram

Svar: Hej. Du har en fin blogg!Tack
Sandra A.W

2012-09-14 @ 23:31:00
Blogg: http://saaandis.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0