12/9 Ridit 3 st

Efter skolan idag så har jag ridit 3 st.
 
Först ut var Quest
Fokus på framåtbjudning och lösgjordhet, fick jobba kan jag säga.
 
 
Sen var det Charmings tur.
Fokus på att träna många övergångar och försöka få honom i balans. han kan rygga och går skapligt undan för skänkeln ;)
 
Ryggar med Bamse som publik :)
 
Kolla undertrampet bak !
 
 
Sist ut var det Candy.
Fina tjejen. Hon hade balltrampat sig men markerade ingenting :) Jag försökte jobba henne som jag ska göra med Quest och Hobbe men det är inte så lätt kan jag tala om. Skam den som ger sig!
 
 
 
 
 

Kommentarer
- Timmie

Duktig du är Sandra, det är inte många som orkar rida tre-hästar efter skolan! :)

Svar: Duktig vet jag inte men kul är det och bra väder! :)
Sandra A.W

2012-09-12 @ 20:18:08
Blogg: http://dressyrkillen.se
- Caroline

Ifall ni ska åka på löshoppningen nästa onsdag igen.
Så undrar jag om du vill hoppa uppsutten på Speedy under löshoppningen. Vi måste fråga Uno först men det skulle visst vara en till person som ska hoppa uppsutten vid löshoppningen nästa gång.
Plus om du får för din mamma? =)

Svar: Ja det kan jag göra. Ok med mamma och pappa. Hur mycket riden är hann? Vad kan han?
Sandra A.W

2012-09-13 @ 06:45:45
Blogg: http://ridemyhorse.blogg.se
- Caroline

Hankan de lätta grejerna som gå i form, fatta galopp ,start och stopp han är mjuk i munnen. Lyssnar och vill vara till lags. Han
r riden mycket fast i olika omgångar. Han
r supersnäll att rida. Det typ de två sista månaderna han inte har blivit riden av mej, eftersom jag har gått upp i vikt. Men mina barn har ridit på honom

Svar: Ok. Mamma vill att jag rider honom lite innan jag ska hoppa. Kan man kanske det där?
Sandra A.W

2012-09-13 @ 21:09:23
Blogg: http://ridemyhorse.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0