11/9 Jag var bara tvungen...

Jag var bara tvungen att åka och träna i kväll... kan inte sitta/ligga inne och slöa.
Jag fick inte rida mer för mina föräldrar men jag nöjde mig med träning. Så roligt med riktigt ordentlig träning.
 
Hobbe var det som fick jobba idag för Anette. Han gör luftsprång när han tycker att jag kräver för mycket ;)
men än har han inte fått av mig! Fokus ligger på lösgjordhet för både Hobson och Forlan Conquest just nu. Hobbe måste behålla lösgjordheten i alla övergångar han spänner gärna till och tappar formen.
 
Hobbe på DM
 
Quest på DM
 
Idag har jag suttit vid dator och drömt om att rida en lite mer "läromästare" jag kollade också på filmen med Speykbosch Diablo, fina hingsten, och mig! Tänk vad bra han var att rida... jag kom dit först red dottern och sen hoppade jag upp. 2 minuter efter att jag känt på honom började pappa filma och det flöt på riktigt bra. Nån bakdelsvändning var dålig och jag gjorde några dåliga övergångar mm men det är ju lite skillnad på honom och mina B-ponnyer. Så lätt att hålla på bra humör bara att klappa och berömma ofta.
 
Jag kommer väl aldrig hitta nån Hobbe eller Quest som större ponny/häst.
 

Kommentarer
- Eva

Du hittar säkert någon fin större häst när den dagen kommer:) Du får fortsätta njuta av dina fina ponnys så länge! Du får komma och provrida mitt ena halvblod om du vill känna på större dressyrhäst:) Såg förresten Caramel häromdan. Såg välmående ut! Kram Eva

Svar: None
Sandra A.W

2012-09-12 @ 08:48:07

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0