26/10 Förfrågan om foder

Jag har fått en förfrågan om vad vi ger mina ponnys för foder. Det är inte så märkvärdigt...
Vi fodrar lite efter hur de ser ut och vad de gör den veckan men kanske ser grunden ut så här:
 
Quest
ca 4 kg hösilage per dag, oftast lite mer tror jag nog (;
 
ca 1,0 kg färdigfoder (Krafft röd)
0,5 dl foderjäst
Extra mineraler då och då
Betfor några dagar innan tävling
 
Hobbe
ca 4 kg hösilage per dag, oftast lite mer tror jag nog (;
ca 1,0 kg färdigfoder (basic)
0,5 dl foderjäst
Glucosamin
Extra mineraler då och då
Betfor några dagar innan tävling
 
Candy
Ca 6 kg hösilage per dag
ca 0,5 kg krossad korn
0,5 dl foderjäst
Glucosamin
Extra mineraler då och då
Betfor några dagar innan tävling
 
Arhults Ludwig
Ca 7 kg hösilage per dag
ca 0,5 kg krossad korn
0,5 dl foderjäst
Mineraler
Rocky
Ca 6 kg hösilage per dag
ca 0,5 kg krossad korn + 0,5 färdigfoder
0,5 dl foderjäst
Glucosamin
Extra mineraler då och då
Betfor några dagar innan tävling
 

Kommentarer
- Jonna Kindberg

Såg din kommentar!!! Du är allt för söt, det kommer bli tomt utan Tamino!
Jag får komma hem till dig nån gång och rida med dig<3
Här är mitt mobil nummer: 0761926484
Kram på dig Sandra:)

Svar: Absolut får du det :) <3
Sandra A.W

2012-10-26 @ 13:30:22
Blogg: http://jonnakindberg.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0