24/10 Onsdag, bara 2 dagar kvar efter detta sen lov

Gissa om jag längtar efter höstlovet! Nu är det bara hela torsdagen och fredagen kvar i skolan sen så....
Efter höstlovet så längtar jag efter min födelsedag sen så längtar jag till jul och jullov ;)
 
Nu ska ni få lite från mitt "vanliga liv" (ok Louise?)
På fredag kväll anordnar min klass en spökvandring i Lundsbrunn och förra året kom ca 300 och gick den!
Mimmi, pappa, jag och Amanda K ska ha en station och spöka ut oss lite :) Ev kommer Moa vara med men jag vet inte för hon ska egentligen till sin mamma på fredag. Kanske kan hon vara med oss ett par timmar, hoppas...
 
Amanda K kommer vara hos oss i helgen från fre till sön men jag tror inte hon tar med sig sin ponny denna helgen jag har ju några hon kan rida. Brummelisa stannar nog hemma fina hoppdrottningen <3
 
På sönadg ska jag tävla :):):) Jag längtar. Tänkte rida igenom program i dag på mina ponnys. Hopas det är ljus såpass att mamma kan fota lite så ni får nåt att titta på ;)
 
Skänkelvikning på Hobbe
 
 

Kommentarer
- Louise w

OMG!! VAD FINT FOTO!!!!!!!!!!!!! Heregud vad fint asså...ja det var bra ;)
/kusse

Svar: Tack!
Sandra A.W

2012-10-24 @ 18:09:45

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0