18/10 Svar på frågor

Här kommer lite svar på frågor jag fått. Fråga på bara det är kul :D
 
Vad är ditt mål med bloggen?
Hmmm det har jag inte tänkt på så mycket. Jag har den mest som en träningsdagbok.

Vad är målet med din ridning?
Mot os i dressyr är det högsta målet ;) skämt åsido jag vill utvecklas att rida riktigt bra och få möjligheten att utbilda, träna och tävla. Jag vill se hur långt jag kan gå och hur bra jag kan bli, eller dålig ;)

Ska din nya lilla tre åring bli en dressyr ponny
Vad är dina planer för A Ludwig?:)
Ludwig önskar jag ska bli min lite större ”Forlan Conquest & Hobson” men man vet ju inte var det slutar. Det är lite av det roliga med unga hästar tycket jag. Han ska kastreras inom kort.

Vad tycker du om min och Bellas blogg www.ponniemupparna.blogg.se ?
Jätte bra med fina bilder. Jag följer er på Bloglovin.

Hur många hästar har du nu?
Vilka kategorier?
Jag har 5 st hemma plus en ute på foder.
B-ponny Forlan Conquest              
B-ponny Hobson
C-ponny Arhults Ludwig
C-ponny Candy
D-ponny Rocky
B-ponny Gleiniant Caramel (ute på foder innan köp)

Får du mycket hjälp av dina föräldrar/syskon?
Ja det får jag verkligen!
Mamma är nästan alltid med mig på träningar borta eller på ridbanan eller i skogen mm
Pappa kör och har hand om fodringar, mockning mm

Är det nån mer som rider dina ponnys?
Nej! Jag hoppas att Isa (som haft Rocky på foder) kommer rida igenom honom ibland åt mig för han är stoooor.

Ska du fortsätta tävla hoppning och dressyr?
Ja det ska jag plus fälttävlan. Vad jag tävlar beror på vad mina hästar gillar om inte dom har kul så får vi jobbigt på träning och tävling. Dressyr är roligast kan jag erkänna.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0