18/10 Flera svar på frågor

När ska du sälja dina ponnys, inom en snar framtid eller om flera år?
Oj oj jag hoppas att jag slipper sälja snart för jag kan inte tänka mig att sälja än :(
Beror ju på om jag växer ur framförallt B-ponnysarna snabbt. Hoppas inte!

Har du någon b-ponny idol som du tycker är fin, ( som du inte har ägt eller ridit nånsin).
Jag gillar B-ponny hingsten Henfynyw Tywysog RWC 3 (hoppas jag stavade rätt)

Har du något favorit ekipage ,en från varje kategori! ;)
B-ponny:  ? i hoppning
               ? i dressyr
C-ponny:  Amanda Karlsson på Brummelisa i hoppning
               ?  i dressyr
D-ponny: Isa Axelsson på våran Rocky och hennes Ariba Kaspa i dressyr
              Nils Stridh Svensson på Daphne i hoppning

Vem är din största idol ?
Minna Telde och Patrik Kittel

Har du ridit någon a-ponny förr?
Ja, vi hade en shettis när jag var liten. Han var ca 95 hög. Vi tävlade aldrig.

Framtidsdrömmar med dina ponnys innan de säljs?
Jag är inte så mycket för att tala om vad jag har för mål exakt med mina ponnys för jag vill inte höra skitprat bakom ryggen om man inte kommer dit men ok jag ska berätta.
Forlan Conquest:     Kvala till SM i dressyr
Hobson:                  Kvala till SM i dressyr (+ kvala till Lag-SM i fälttävlan)
Gleiniant Caramel:   att hon säljs som avtalat och får bli kör- och ridponny
Arhults Ludwig:       Ungponnychampionat i dressyr
Candy:                   GP-ponnyn + en bra dressyrstart som kan leda till fälttävlan
Rocky:                   Läromästare i dressyr
 
Önskeponny ?
Speykbosch Diablo
Arhults Ludwigs pappa <3

DINA FRAMTIDSDRÖMMAR?
Jag önskar att få rida SM & EM i dressyr på ponny ;)
Att få vara frisk så jag kan jobba med det jag vill.
Driva eget där jag utbildar och tävlar hästar.
Jag önskar att få rida i OS i dressyr på häst

 
FRÅGA PÅ DETTA VAR KUL :D
 

Kommentarer
- Amanda Karlsson

Vad gullig du är Sandra :D <3

2012-10-18 @ 18:27:12
- Agneha

Sandra jag hoppas verkligen dina drömmar slår in du är fantastisk!

Kram Agnetha

2012-10-18 @ 20:45:50
Blogg: http://www.ridponny.net

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0