17/10 Idag ska jag rida

Är i skolan när detta publiceras sen ska jag rida.
 
Helst alla 4 om jag hinner och mamma hjälper mig. Mina föräldrar brukar alltid hjälpa mig så det ska nog gå bra.
Quest, Hobbe och Rocky ska trimmas och Candy ska få skutta lite :)
 
Hopplektion är bokad för mig och Hobbe nästa vecka. Saknar Pernilla men jag vet ju att hon har ett krävande arbete plus barn och man.
 
Här är en bild på mig och Quest när jag ställde ut honom i Floby för 2 år sen. Va liten jag var..... Så söt han är då! Tänk ändå vad vi två gjort tillsammans..... <3<3<3<3<3<3<3<3
 
Ha ha ha här han min kung följt efter mig in i ena sadelkammaren :D
 
Underbara ponny!
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0