15/10 Igår

Jag är så besviken på mig själv efter igår! Jag kan bättre och så rider jag så dåligt. Skärpning Sandra !!!!!
 
Mina killar gör så gott de kan efter hur JAG rider dem. Tyvärr så skrek de efter varandra också och det är jobbigt tycker jag.
 
Sen i en galoppfattning (som Quest gör nästintill perfekt) så ska han gå på toa. Vilket gör att den blev sen, fattningen alltså. Jag blev påmind av mamma att för ett år sen så stannade han när det var toabesök. Tänk vad man glömmer fort.
 
 
Fina fina Rocky är hemma igen. Efter tävlingen igår så kom de hem med honom :)
 
Nu ska jag sätta mig upp på våran fina vita springare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0