9/11 Äntligen fredag

Idag efter skolan så var det stallet för min del som nästan alla andra dagar :)
 
Först red jag på min Candy (ögat blev fräckt på kortet, lite läskigt)
Det blev dressyrtrim på banan och jag börjar hitta sitsen på henne.
Jag sa faktiskt till mamma att efter Rocky är det lättare att sitta på de andra, då sa mamma att det har Lill sagt att det ska bli :D<3
 
Sen var det kungens tur att trimmas. Vem kan motstå denna sötnöt?!?!
Han var pigg och glad och stod gärna på två ben i början av passet. En travökning var riktigt bra idag det lever man på länge.
 
Sist men inte minst var det Hobbes tur.
Nu bråkade han med mig idag igen :( jag som glatt mig åt att det blivit bättre. Skam den som ger sig han ska ge sig först!
 

Kommentarer
- Fanny & Filippa - Hästblogg

Vad har du för planer för morgondagen? :) ♥ Kramisar!

Svar: Vi ska på tävling, Mimmi ska tävla på Tiger. Jag måste sova nu för vi ska upp 05.00 :S Vad har ni för planer? Kramiz till Er
Sandra A.W

2012-11-09 @ 22:12:46
Blogg: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0