5/11 Trimmat på banan

Dagens plan var att rida kondition på Candy och Quest.
 
Började ju lagom kul, Quest busade hej vilt med mig utanför stallet så det fick bli ett pass på banan. Den som inte känner Quest kan tro att han är en ängel och det är han ju på sitt sätt men han kan sätta emot om han absolut inte vill ;) Det går att få honom på andra tankar som tur är. Jösses vad han busade på under första delen av passet men sen blev det bra.
 
Kan man inte tro om denna goding va?!?
 
Candy fick också ett pass på banan och nu börjar jag hitta hur jag ska sitta i sadeln för att störa henne så lite som möjligt. Fördelen med många hästar att rida man letar sig fram till vad som passar just den hästen.
Hon gjorde en sån där wowo ökning i trav idag.
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0