5/11 Hobbe, jag kan knappt fatta..........!!!

Jag tänkte igår innan jag gick och lade mig på vad min fina kille åstadkommit på denna tiden....
 
Hobson
I slutet mars 2012 så såg han ut så här och var inte direkt i en bra form för lite högre klasser i dressyr men det fanns nåt hos busponnyn som jag fastnade för och i slutet av maj blev han min <3
 
Nu så ser han ut så här
 
Och igår den 4 november 2012 så satte han sista kvalet till nationell dressyr, jippi !!!
70,26% i La:1 jag är så stolt över min rödhåriga kille.
 
Jag är fullt medveten om att nu börjar det om, vi kommer ligga sist i resultatlistorna igen och man får ingenting gratis. Bara att träna på och kämpa! Nu kommer vi tävla mot de bästa ponnysarna i Sverige, känns stort.
 
Tack alla som hjälpt oss och som trott på oss bl.a;
Jenny Andersson
Nils Stridh Svensson
Pernilla Engblom
Anette Christensson
Sarah Fallström
Anna-Karin m familj
Eva Gustavsson
Ellen & Alice m familj
Amanda Karlsson
Sara & Michael S
Mimmi & Moa
Mamma & pappa
Mormor & Stellan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
- Eva

Vad fint du skrivit! Jag tror inte att ni kommer ligga sist:))

Svar: Tack! <3
Sandra A.W

2012-11-05 @ 14:15:03
- Sara Strömberg

Sandra , med din proffsiga inställning kommer du snart att börja klättra i resultatlistorna !!
Lycka till önskar vi på Stuteri Micks

Svar: Tack! jag hoppas ju på det men jag vet att det ligger massor av träning bakom :)Kram Sandra <3
Sandra A.W

2012-11-05 @ 15:36:22
Blogg: http://www.stuterimicks.dinstudio.se
- Amanda Karlsson

Du är så duktig Sandra , och du kommer absolut inte ligga sist :D kram <3

Svar: Jo du det blir så i början men det är bara att kämpa på! Kram <3<3
Sandra A.W

2012-11-06 @ 07:38:25

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0