30/11 I går så ...

Igår efter skolan så red jag ju candy hemma. Duktiga ponnyn blir bättre och bättre i dressyren.
 
När vi skulle lasta så visade det sig att Linnen var halt. Sparkad på ett framben förmodligen, lite vila så blir hon bra igen. Då bestämde vi att Mimmi skulle rida Rocky åt mig så tog jag med Quest och Hobbe.
 
Jenny tyckte Hobbe hade blivit fin och han har en rejäl nacke nu :) då blir man glad.
 
Quest tränades för jenny och hon tyckte att vi gjort framsteg :)
Lite skillnad mot nedan för snart 2 år sen.
 
jag har ingen aning om vad jag ska skriva om mer.... nåt förslag?
 

Kommentarer
- Ylva

Ja, stoor skillnad! Bra jobbat.

Sv: Ja, visst var det?

2012-11-30 @ 13:26:21
Blogg: http://www.ylvablom.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0