29/11 Vinterns träning

Just nu är en ganska tråkig tid för tävlingarna känns såååå långt borta. Denna tiden får man använda till att träna.
 
Vad ska jag då träna på?
 
Quest och Hobbe
Här ska skolorna befästas, arbeta bakifrån, skänkelvikningar, bjudning och bakdelsvändningar inför vårens tävlingar i lite svårare program.
 
Candy
Hoppträna framför allt lära mig att bestämma när hon ska hoppa av så inte hoppen blir sååååå långa. Jag vill också att hon hoppar mer med ryggen än hon gör nu.
 
Rocky
Underhållstränas på det han redan kan så att han inte tappar formen helt. Kanske ska Isa ha honom i Div I om inte hennes fina Ariba är helt igång då det startar.
 
Ludwig
Här ska tränas grunder. Just nu skrittar han och travar med mig på ryggen sen kommer galoppen, spännande!
 
Cupid
Han ska grundtränas som Ludde men tar det lite lugnare med honom då han är 2 år.
 
Ness
Vi har visat henne för en ev köpare så vi får se om hon säljs.
 
Delight
Delight ska komma på jullovet för att ridas. Hon får ju inte glömma det hon lärt sig ;)
 
Ny ponny
En ny ponny kommer på jullovet om allt går enligt plan.
Ska tränas och börja tävlas så smått. Jätte duktig hoppeponny (och jag som är dressyrnörd)  ;) :)
 
Mammas skärmbild på telefonen :)
 

Kommentarer
- Emelie

Den bilden är så fin!
Kan nog bli en fin dressyr ponny oxå ;) <3

Svar: Hoppas det ;)
Sandra A.W

2012-11-29 @ 06:55:11
Blogg: http://emeliejh.blogg.se
- Elin=)

GUD! Så fin bild! Älskar verkligen den ponnyn<3
ANYWAY, vi hade tänkt att ha en fråge-stund på bloggen. Så om du undrar eller vill veta något är det bara att kommentera!<3 :D
/ Elin<3 ( /Tävlingryttarna)

2012-11-29 @ 14:18:29
Blogg: http://www.nattstad.se/t%C3%A4vlingsryttarna

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0