25/11 Träningstävlat

Nu har vi kommit hem från klubbtävlingen i Mariestad. Jag valde att rida LaP1 fast ingen annan skulle rida den för jag ville träna på det.
 
Jag red Quest i våras en gång i det programmet (52,67%) och mitt mål var att slå det resultatet med både kungen och prinsen.
 
Vi klarade det ! Jag red sämre på Quest för jag blev irriterad på honom vilket jag inte får bli så det är mitt fel!
 
Hobbe, be nice!
 
Quest, be nice!
 
Va många duktiga ryttare det finns i Mariestad! Amanda var med på Brumme och det gick toppenbra, grattis. Grattis också till Natascha som vann en klass.
 

Kommentarer
- Lill Axelsson

Hej Sandra!
Fina filmer!!
Det bådar mycket gott inför framtiden.
Med en sådan bra början så kommer det bli kanon när ni är mer inridna på programmet.
Du är så duktig och kämpar på i alla lägen!!!
Bra gjort!!

Kram Lill

2012-11-25 @ 22:01:18

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0