24/11 Lördag

Idag har alla hästar fått jobba!
 
Ness i lina.
 
Quest fick ett skrittpass runt i skogen. Han var i sällskap med Linnen och dunderklumpen.
 
Candy fick gå dressyr på travbanan. Hon var fin och väntade på mig idag. Som belöning så fick hon galoppera av sig efteråt på banan gissa om det går undan?!
 
Rocky fick gå dressyr på våran bana. Mindre tittig idag :)
 
Den som bjöd upp till lite fight idag var min lille Hobbe. Ju bättre form han är desto mer testar han mig :)
Det var Hobbe som hamnade på bild idag :)
 
 
 

Kommentarer
- timmieTimmie

Fina ni är :)

2012-11-24 @ 20:05:31
Blogg: http://dressyrkillen.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0