23/11 Tränade för Jenny

I går så tränade jag Conquest hemma, kondition. Fina ponnyn :D
Läxor lästes också.
 
Jag, Mimmi och mamma packade in Linnen och Rocky och åkte till Jenny för en träning. Åh va kul att träffa henne igen! jenny orkade ju inte riktigt med lektioner mm i somras/höstas pga att hon och sambon gick isär mm men nu är hon på banan igen! :):)
 
Jag hade med Rocky för att visa Jenny. Det är jenny som hjälpte oss att hitta honom. Han var till Moa egentligen men de passar inte ihop. Jenny tyckte att han var riktigt fin och att jag ska ha kvar honom som lite läromästare brevid de små ponnysarna.
 
 
 

Kommentarer
- Lill Axelsson

Åhhhhh gullesnutten Rocky puss till honom <3 <3

2012-11-23 @ 12:33:01

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0