21/11 Candy och några till

Min fina hoppeponny Candy fick gå lite dressyr idag. Jag rider ju henne som bekant oftast med graman för hon hänger sig så i mina armar.
 
I dag tränade jag på att galoppera mycket med övergångar till trav för att få henne att fatta att bara för att man galopperat så måste man inte hetsa upp sig och dansa på stället efter :)
 
Godingen ger mig i alla fall en utmaning.
 
 
 
Efter Candy så fick Hobbe gå ett pass medans mamma linade Ness.
Hobbe var fin idag. Vi fick till ett par övergångar som man bara blir så glad av att man kan leva på dem länge :)
Han bjöd fram och blev inget tjafsig i munnen. I en travökning slog han över i galopp men det är ok bara han tänker fram. I nästa ökning så var han jätteduktig och väntade på mina signaler.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0