13/11 Jag är så lycklig!

Jag är så lycklig!
Först tränade jag ju Hobbe för Anette och det gick riktigt bra. Hobbe blev genomsvett men han bråkade inte.
 
Jag har efter träningen varit i stallet så klart och dagens bästa är i alla fall Ludde.
Idag sadlade vi honom (jag och mamma) med min ena dressyrsadel och det låg bra. Ut på ridbanan i mörkret och blåsten. Satt upp utan att longera eller hänga på honom innan och det gick utan att nåt hände :D
Mamma höll i grimskaftet ett par meter men han var avspänd så då kopplade mamma loss och han bara skrittar på. Pappa var ute med hövagnen som skramlar lite i mörkret och han bara tittar till åt hans håll ingen annan reaktion.... våran schäfer Gabbi som alltid springer på ena långsidan av ridbanan när jag rider sprang där i mörkret men han bryr sig inte om henne heller. <3<3<3
 
Se så snygg jag blev i dressyrsadeln
 
Med all utrustning på.
 
Tack mamma, pappa, Agnetha och Kicki för denna fina ponny <3<3<3 och till dig Sara S utan dig hade jag aldrig träffat Agnetha och att det blev en Ludde av det :)
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0