Tävlat stilterräng i Mariestad

Idag tävlade jag och Mimmi stilterräng i Mariestad.

Jag tävlade Hobbe i STP70 vi blev 4 i klassen, 2 placerade, resten av ekipagen var C-ponnyer.
Jag fick ett stopp och tidsfel pga stoppet men jag är nöjd. Hobbe kan!

Framridning


Sista hindret på banan


Bjuder på en något skakig film, be nice!



Grundbetyg: 7,6  (skalan är från 1-10 alltså helt godkänt!)
sen avdrag 0,5 för ett stopp & -1,9 för tidsfel totalt: 5,2
Kommentar: Bra lätt sits mellan hinder.

Kan sen tala om att Hobbe ska bli min :D:D:D för vi har familjen i Falköping som vill köpa Måns och även den familjen som provred i fredags. En affär är inte klar förrän man har fått pengarna säger mamma så vi får se.
Måns hopptävlade med Nora igår och nollade båda klasserna. Nora är duktig!


Mimmi då? Jo hon och Tiger gick nolla med betyget 7,2 och slutade trea i klassen och naturligtvis 2 placerade i klassen :S


Kommentarer
- Daniela

Tävlar du mycket fälttävlan? :)

2012-05-21 @ 10:21:37
Blogg: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
- Carolina - Beridare på stall Assla

Grattis ändå! Det viktigaste är ju att man är nöjd :)

2012-05-21 @ 13:39:43
Blogg: http://asslatjejerna.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0