Programträning

Idag har jag tränat in program på Quest och Hobbe. Jag har bestämt mig för att bara starta en klass på lördag för jag bara blandar ihop programmen, det är ju två nya. Lättare om man kan ett bra och lägga till ett sen.
Jag väljer La:4 före La:2

Forlan Conquest


Jag nöter på mina bakdelsvändningar och idag lossnade det lite :)
Jag börjar få kontroll på hans yttrebakben nu :):):) detta gör att han tappar formen mm då det är jobbigt men han får träna på så blir det bra när orken kommer. Tror ni inte det?
Bjuder på en kort film, be nice


Sen var det Hobsons tur att gå La:4


Mimmi red på mammas quarter samtidigt som jag red Hobbe
Mimmi & Junes Gold Linnen



Kommentarer
- vendela

ojojoj, STOR förbättring än innan! Riktigt bra jobbat, kämpa vidare så sitter dom nog galant inför höstens tävlingar, du är riktigt duktig!

2012-05-30 @ 22:43:44
Blogg: http://vendelastertman.se
- JennyM

Jadå det kommer stå en riktigt stjärna till häst i erat stall sen tror jag :) Du förtjänar det! Dock har du väldigt fina ponnysar nu med så det kan ju bli riktigt bra :)

Vad jobbigt för henne, inte alls roligt alltid. Men men, tack :)

2012-05-30 @ 23:43:08
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0