Lååååång tråkigt

Jag kom hem från skolan kl. 14.00 och sen har jag bara chillat för idag kommer Jenny hit och tränar mig och Mimmi så det fanns ingen att rida nu innan. TRÅKIGT
Mamma skrattde åt mig och sa att det skadar inte att ha tråkigt nån gång :O

Montesa ska åka hem i morgon på bete. Härligt när man har stora härliga beten till hästarna som de kan få strosa på. Han är fortfarande lite hovöm men det blir snart bättre.

Vi har inga såna beten tyvärr så jag har vänt på det : jag tränar gärna mina hela sommaren då är ju jag ledig. Sen runt jul/nyår då kan de vila en kortare period pga årstid och mycket annat.

Simberg Senator kommer inte till mig mer för han lånades ut till en tjej som inte rådde på sin större ponny just nu och då sa jag och mamma att hon står ju utan tjejen och jag har ju i alla fall två stycken som tränas och tävlas.

Fina Senator <3<3<3


Nu snart ska jag äntligen rida mina två tävlingshästar Quest och Hobbe :D:D:D


Kommentarer
- JennyM

När är mariestad tävlingen?:) Kommer ni aldrig neråt här och tävlar? (borås ;))

2012-05-24 @ 22:14:38
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/
- JennyM

Isåfall ska jag komma och hejja på er lovar jag :)

2012-05-24 @ 23:26:54
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0