Igår trodde jag att Quest såldes

Gissa om mitt hjärta stannade igår när jag hörde lite av vad mamma pratade om i telefonen!

De pratade om en ponny och att han var en bra barnponny, läromästare men inte gammal bla bla bla. Det fanns nya hästar för mig att träna och tävla.

Fattar Ni, sälja denna kung?????????


Tårarna kom och till sist gick jag fram till mamma och frågade "ska Quest säljas?" gissa om jag blev glad när det var frågan om en annan ponny! SKÖÖÖÖÖNT

Missförstå mig inte jag älskar alla mina ponnys men jag och Quest har nåt speciellt.


Kommentarer
- Elin

Sv: Japp!Tack <333

Usch förstår dig, man blir ju skitledsen:(<333

2012-05-24 @ 09:15:09
Blogg: http://eliinwildlock.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0