Tävlat

Jag har varit i Trollhättan och tävlat regional dressyr på ponny. Min storasyster Moa var också med och red samma klass på sin D-ponny Rocky.

Tack till alla som önskat mig lycka till idag! Tyvärr har jag nog inte levt upp till era förväntningar det blev inte så bra procent. Nån sa att domaren är hård. 1:an fick runt 62% 2:an fick 60% och jag nästan 58%

Jag fick 57,89% och blev trea, sist alltså ;)
De jag tävlade mot var lika långa som Mimmi och min mamma! Fusk de har ben att hålla om med. Fast jag vill inte växa just nu.


Moa på Rocky



Jag är såååååå lycklig för en sak idag, dagens bästa
Quest gjorde två nästan helt perfekta skänkelvikningar åt vart håll på framridningen.  Då gör det inget att det inte gick lika bra på själva tävlingen.


Service på framridningen




Jag är nöjd med Quests insats idag! Han ökar, det gick inte alls för ett par månader sen. Nu när jag rider för mer samling tappar han ofta formen i galoppen och det döms vi ner för, precis som det ska vara. Jag fick dåligt på ryggningen, ja det är inte lätt det. Har inga ursäker så är det bara. Quest är så duktig kom ihåg att han ridits för detta sen den 25/11 2010 :D det är inte så länge.

Film kommer senare ikväll.



Kommentarer
- Carolina - Beridare på stall Assla

Kul att du är så nöjd, det ska du vara med :)

2012-03-25 @ 22:09:27
Blogg: http://asslatjejerna.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0