Ridning tisdag

Har ridit 3 st idag.

Jag red Hobbe när jag kom hem från skolan. Idag fick han konditionsträna genom att trava och galoppera runt våran travbana. Han gillar att bocka den lille busen ;)


Sen åkte vi till Jenny på träning med lille Quest. Mimmi och Tiger red första passet, då passade jag på att rida Jennys Fox. Jag red honom en runda ute denna gång.

Quest han är tjafsig i galoppen just nu. han har kommit på att han kan komma undan genom att streta med huvudet och då har jag lättat i handen innan. Har kommit på att det är en grej han har för sig för att slippa undan så nu ska jag vänja av han med detta. Tyvärr inte det lättaste. Han var också lite matt idag.



Kommentarer
- anni

sv: tack så mycket! hoppas att du fortsätter läsa :)



Riktigt fina ponnyer du har förresten! :)

2012-03-21 @ 13:19:09
Blogg: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0