Rida 3 helst alla 4

Idag ska jag rida 3 st men allra helst alla 4.

Jag meddelar senare hur det blev. Det blåser så väldigt hemma. Vi måste börja öka konditionsträningen nu, det närmar sig fälttävlansstart. Är fälttävlan min grej? Vet inte man vi ger det ett försök i alla fall.

Jag har råkat ut för så mycket olyckor på hästryggen så jag är så medveten om vad som kan hända i terrängen med fasta hinder tror det är det som jag tycker är jobbigast. Mina olyckor har tack och lov alla slutat väl.




Kommentarer
- Emilia

Hej sötis!



Nu är veckans blogg utsedd!! kika gärna in och kolla om det blev du som vann, annars får du en ny chans direkt:)



KRAM o tack för att DU va me<3

2012-03-19 @ 16:01:05
Blogg: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0