Mina systrar och deras hästar

Tänkte visa er några bilder på min syster Moa och hennes hästar plus Mimmi som rider vårat halvblod Tiger Woods plus mammas Quarter Junes Gold Linnen. Mimmi är precis som en syster för mig också <3<3<3

Moas Rocky, D-ponny utbildad La-dressyr, köptes i höstas.


Moa hoppar på foderponnyn Merry Candy, D-ponny som startat fälttävlan


Jag har ärvt Candy och Måns av Moa då hon är väldigt lång och har växt ur dem, tur för mig!
_____________________________________________________________________________

Mimmi på Linnen, japp det är en quarter som används till allt även fälttävlan.



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0