3-åringarna - klart

Nu har 3-åringarna ridits i värsta blåsten till på köpet. Blåsten bekymrade dem inte det minsta :) Vi började med en skrittur på travbanan med ledare sen in på ridbanan och rida utan ledare. Lika för båda ponnysarna.

Först ut var Charming eller Challe som jag säger ibland


Challe påminner om Quest första tiden jag hade honom. Ingen framåt bjudning alls och massa tjafs så fort bettet kommer i munnen. Tänderna är ok så det är nåt annat.
Jag prövade att trava sen men han fattade inte framåtdrivande hjälperna så mamma fick dra igång honom men ändå jag travade på honom!!!!!!! :D:D <3<3<3

Sen var det Caramels tur eller Mellan som jag säger.



Denna lilla rödhåriga dam trampar på med egen bjudning men är också lite mer vaken för nya saker än Challe.
Jag travade henne också och då fick mamma fram kameran och filmade liten snutt :D:D <3<3<3

Be nice!


Hörs senare!

Kommentarer
- Melina

sv: Jag varierar mellan hack och vanligt 3 delat på honom, och det går inte att känna när han sticker. Han gör det bara, ibland börjar han trippa och hetsa innan han sticker, men oftast inte. Det går inte heller att ta i honom eller så, då ökar han bara... Han är likadan även om man har sällskap :/

2012-03-31 @ 12:27:18
Blogg: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0