Unghästar

Nu har jag ridit unghästar hela dagen.

Först så red jag Pinero, Regina & Idas ponny som varit på foder hos min kusin Louise. Han är 4 år och jättesnäll.
Jätte trevlig ponny som är perfekt som 1:a ponny trots att han är så ung. Vi mätte honom och han är B-ponny 125-127 hög. Häftig färg!!
Till salu för 15.000 kr PoK inkl. sadel och träns


Sen så red jag på Charming
Upp med huvudet och kör.....så tror jag han tänker. Snäll men trög ponny.


Caramel, hon gillar att hoppa den tjejen.
Hon tar galoppskänkeln riktigt bra fast hon inte är riden mycket och det blir inte alltid rätt galopp men det kvittar bara de galopperar så här i början.


Sist ut bland de unga: Lillemons Montesa
Han fick pröva att hoppa några hinder på raken idag och det gick riktigt bra! Duktig 5-åring


Jag gillar verkligen denna ponnyn, träningsvillig!



Kommentarer
- Louise w

när brukar du börga blogga??

2012-06-18 @ 19:45:42

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0