Måndag

Idag så red jag på Pinero "Pinnen" på förmiddagen. Han fick gå på banan och jag hoppade även ett kryss med honom. Jag koncentrerar mig på att få han att fatta rätt galopp, han tar galoppskänkel men inte alltid rätt. Himla trevligt russ!


Sen var det Lillemons Montesas tur. Han fick ett dressyrpass på banan.Träningsvillig och glad ponny!


På kvällen så har jag tränat hoppning för Pernilla Engblom. Först red jag en timma ensam på Quest, Pernilla var nöjd med oss! :D
Sen kom Towe med Mario och Thelma med Texas och var med i grupp 2 då red jag Hobbe. Hobbe reds inte för fullt idag då han ska gå terräng på onsdag.


Kommentarer
- Frida

Älskar din nya designe!!!, vill du göra länk byte
med mig och bella på våran blogg

2012-06-19 @ 09:03:37
Blogg: http://fridabella.blogg.se
- Frida

Älskar din nya design!!!!!, skulle du vilja göra ett
länk byte med mig och bella?? :)

2012-06-19 @ 09:04:49
Blogg: http://fridabella.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0