Hopptävlat med Hobbe

Idag har jag varit på hopptävling med Hobbe i Herrljunga, tävlingen arrangerades bara för A- och B-ponnys idag.

Först red jag en Ld+5 A:Stil
Nollade men utanför placering







Sen startade jag en LC A:0/A:0, dubbelnolla men utanför placering. Fanns direkt inget att göra på omhoppningsvägarana.
Dagens gladaste nyhet är att Hobbe börjar trycka ifrån ordentligt i sprången, kanske kan jag starta nån regional LB till hösten om han fortsätter så här.... även nån P80 i fälttävlan??

Bjuder på en film, LC
Be nice




Kommentarer
- Jenny

Huvudsaken är att du är nöjd!♥ När är din nästa dressyr-tävling?:D

2012-06-09 @ 18:17:03
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0