Tävlat Lb:1 & La:1

Först ut på tävlingen var Hobbe i en Lb:1
 
Jag missade halten i början så det kostade 2 poäng vilket alltså kostade mig en 1:a plats. Gjort är gjort inget att vara sur över. Jag älskar min ponny. Måste jobba med att han inte förböjer sig och att han går på ett spår. En 8:a i protokollet.
 
 
 
 Bjuder på film, be nice!
Quest gick en La:1 på 64,211% (En plac jag blev 2:a) och han bjöd fram !!!! Idag så fick jag en 6:a på en skänkelvikning och en 5:a på den andra jippie! 2 st 8:or i protokollet också
 
 
 
 
 Bjuder på film, be nice!
 
 
Sen så var Isabell Axelsson där med våran Rocky som hon lånar. Duktiga Isa det blev 66% i Lb:1 och 63% i La1 på dressyrfjanten
 
 

Kommentarer
- Eva

8:or är bra Sandra! Grattis:)

Svar: Tack
Sandra A.W

2012-07-17 @ 23:13:04
- Elsa

Jätte fina placeringar ju, grattis!:)

Svar: Tack. Nu i efterhand så var det inte så tokigt :)
Sandra A.W

2012-07-18 @ 16:28:15
Blogg: http://ezzaaass.blogg.se
- Jenny

De är så kul att följa din och dina ponnysars utveckling! Jag tycker att du ska vara super nöjd över era framgångar, du gör ett super bra jobb!:)

Svar: Du är så snäll, tack! Jag tyckter nog att det var den bästa La:1 runda jag och Quest gjort.
Sandra A.W

2012-07-18 @ 18:41:06
Blogg: http://JEdressage.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0