Tävlat hoppning

 Jag och min syster Moa har tävlat hoppning.  Moa hoppade Bonanza och jag Hobbe.
 
Först ut var Moa i en CR på Nanza, nolla
 
 
 
 
Jag och Hobbe hoppade en Ld där det var 2 placerade och jag blev 3:a :S
 och sen en Lc med bedömn A1a (omhoppning när alla ridit grunden) och då höjde de också till 80 cm. Hobbe hoppar som hejsan.
 
Här hoppar vi 80 ganska högt över eller hur.
 
 
Bjuder på en film, be nice
 
 
Åh va jag älskar min Hobbe! Det är jag som inte gasar på så in i norden inte hans fel!
 

Kommentarer
- Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Säg bara till om du vill ha någon ändring! Den här kommenterarsidan är dock inte klar än, men fortsätter en annan dag :))

Svar: Tack tack
Sandra A.W

2012-07-21 @ 22:52:48
Blogg: http://asslatjejerna.se
- JennyMagnusson

Du är så himla duktig, synd att du blev utan placering men nästa gång så! :) Han ser så fin ut Hobbe!

Svar: None
Sandra A.W

2012-07-23 @ 02:02:47
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0