Micks Delight

Idag fick lilla gumman komma in och stå ensam på gången i stallet. Inga problem, sen så tog mamma fram sadeln och satte på den, inga problem.  Tränset gillar hon dock inte speciellt järnskrot som sitter i munnen kan inte vara bekvämt alls.

 
Här så går vi från stallet till ridbanan
 
Väl på ridbanan så tränade jag lite röstkommando mm. Inga problem!
Mamma höll sen i henne så hoppade jag på sidan om henne, släppte stigbygeln emot henne och slog i sadeln, på korset mm, inga problem. Sen så hängde jag väldigt kort på sadeln, konstig liten människa den där såg det ut som om hon tänkte :)
Jag satte foten i stigbygeln och tyngde lite också och hon tar allt den ponnyn. <3
 
 
Min nya kompis <3<3<3
 

Kommentarer
- Louise w

sandra jag har blogg nu , vi kanske kan kolla på varans du vet, jag kollar VARGE DAG PÅ DIN, eftersom jag inte har nån häst hemma en så är det inte så mycket att läsa, och eftersom inte lika många som du!
men skulle vara kul om du kolla på mig med

Svar: Då får du skriva bloggadressen då
Sandra A.W

2012-07-11 @ 18:04:25
- Elin=)

Vad fina ni är tillsammans:D Om jag länkar dig kan du länka mig då? //Elin

Svar: Tack. ja det kan vi göra.
Sandra A.W

2012-07-11 @ 20:31:54
Blogg: http://baraponnyer.bloggplatsen.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0