Det närmar sig!

Oj oj oj nu närmar det sig, ungponnychampionatet i dressyr.
 
Vad har jag gjort? Lilla 10-åriga jag bland alla dessa "stora" tjejer och killar med min lilla B-ponny.
Jag kommer få tävla mot C- och D-ponnyer så ryttarna kan vara upp till 18 år.
 
Tänk om jag inte kan rida honom så han inte gör nån antydning till skänkelvikning alls? Tänk om jag inte kan rida honom så han vägrar att gå fram? Många tänk om..........
 
Jag hoppas att alla runt mig är nöjda bara med att vi kommit dit! Det är jag.
 
Jag är så tacksam för vad jag har lärt mig under dessa 2 år med Quest. Först reds han lite grann men han vägrade gå fram så jag satt mest på honom.... det var någon som sa att det var ett dåligt köp min lille då 4-årige Quest till en 8-årig tjej som inte skulle fixa en unghäst. Han fick sen stå fram till 25/11-10 då bestämde jag att han ska gå fram.... och det gjorde han våren-11 och nu är vi här. Jag har ridit några unghästar efter det också.
 
 
Min mamma och pappa har suttit med mig i massa massa timmar på ridbanor och gått med i skogen mm.
Mamma är den som mest är med, pappa kör transporten. Dom säger inte så mycket utan bara finns med, tack.
 
 
Ha inga förväntningar på placeringar. Jag är nöjd som det är. Det är 1:a gången vi ska sova borta på en tävling bara det..... (fre-lör) sen på söndagen ska vi till Welsh-riks där han ska ridas i två ridklasser. Stackarn kommer vara helt slut efter detta. :D
 
Tack alla som hjälpt mig och Quest och trott på oss!! <3
 
 
 

Kommentarer
- Eva

Sandra du ÄR jätteduktig! Rid med näsan upp bara så kommer det gå galant. Att göra sitt bästa är tillräckligt nog.
Lycka till på tävlingen och tänk positivt;)
Kram Eva

Svar: Tack <3
Sandra A.W

2012-07-30 @ 10:00:11
- Anonym

De kommer gå super bra Sandra! Vi håller pÅ dig! Bara för du är mycket yngre än dom andra behöver de inte betyda att du inte har någon chans :) du kan allt slå dom<3 inget är omöjligt

Svar: Tack! Förvänta er inget bara! <3
Sandra A.W

2012-07-30 @ 10:05:41
- Elin

Jag håller alla tummar och tår för er att de går bra och vilken upplevelse ni kommer att få vara med om:-)

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2012-07-30 @ 21:25:40
- Emelie

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig, att du har roligt. Sen vilken placering du hamnar på är inte allt. Att du har tagit er dit på så kort tid är fantastiskt. Jag håller alla tummar och tår till att ni ska få en rolig upplevelse med många fler erfarenheter. Lycka till!<3

Svar: Tack du är så snäll
Sandra A.W

2012-07-31 @ 18:59:16
Blogg: http://jedressage.blogg.se
- Sara Strömberg

Glöm inte att ha kul ! Njut av stunden !
Inte många som har kvalat dit men ni är ett av ekipagen !
Vi håller tummarna
Lycka Till !

Svar: HejDet ska jag komma ihåg. Tack. <3
Sandra A.W

2012-08-01 @ 23:54:46
Blogg: http://www.stuterimicks.dinstudio.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0