120117 Träning

Idag fyller min kusin Louise 11 år, grattis!
Louise har min ponny Caramel hos sig men snart ska vi byta henne mot Pinnen. Pinnen är ridbar och Louise behöver snart en större ponny plus att Caramel tydligen börjat bråka i hanteringen lite grann och det måste vi ta hand om.

Jennyträning idag

Moa på Rocky och jag på Måns






Tyvärr har vi ingen bra kamera så ridhusbilderna är lite tråkiga.

Måns är inne i en jobbig period nu, han hänger sig i mina armar och han kan också bara rusa iväg när det blir jobbigt. Bara kämpa på men ibland kan det kännas trögt :(

//Sandra

Kommentarer
- Louise

SV: Jag bor på internat, så tiden att ha djur finns inte då jag bara bor hemma under helgerna. Vi får inte ha egna djur på skolan heller. :) Men jag har ridit ett tag på ridskola. Föredrar privathästarna, en nära släkting till mig har häst :).

2012-01-18 @ 09:57:09
Blogg: http://wizy.blogg.se/
- Emelie

Hej!

Nu har vi lagt upp några av era HOT or NOT-bilder med bedömning. Resten kommer senare i veckan. Klicka in och kolla om vi har bedömt er än ;)

Kram :)

2012-01-18 @ 11:08:04
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0